Vežbe disanja app.

 S ponoso Vam pretstavljamo našu novu aplikaciju. Skinite   je potpuno besplatno : vežbe disanja protiv anksioznosti i panike.

Potpuno besplatna, bez reklama, bez tokena.

Vežba dubokog disanja

U osnovi dubokog programa za prevazilaženje napetosti i straha je i rad na telesnim simptomima. Jedan od dominantnih telesnih simptoma jeste plitko, ubrzano disanje koje dovodi do hiperventilacije.

Kako se izvodi vežba:

Vežba se započinje dubokim udisajem u trajanju od četiri sekunde, zatim držimo dah narednih pet sekundi, a onda sledi dubok izdisaj na usta u trajanju do deset sekundi. Treba obratiti pažnju da tokom izdisaja izbacujemo vazduh na usta oko 6-7 sekundi, a ostatak vremena od 3-4 sekunde jednostavno ne dišemo. Pratite ikonicu na sivo-zelenom pravougaoniku koji siganlizira korisniku kako treba disati. Ikonicu prati tekstualna poruka. 

Vežba sporog disanja

U osnovi svakog programa za prevazilaženje napetosti i straha je i rad na telesnim simptomima. Jedan od dominantnih telesnih simptoma jeste plitko, ubrzano disanje koje dovodi do hiperventilacije.

Vežba sporog disanja se upražnjava svaki put pri nagoveštaju prvih simptoma, signala straha ili nadolazeće panike. Osobe koje nisu još uvek savladale vežbu trebalo bi da vežbaju tehniku sporog disanja 3 putadnevno po 5 minuta.

Kako se izvodi vežba:

Vežba se započinje dubokim udisajem u trajanju od pet sekundi, zatim držimo dah narednih deset sekundi, a onda slede sukcesivne, naizmenične serije izdisaja i udisaja u trajanju od tri sekunde. Sve vreme disanje ide preko nosa. Pratite ikonicu na sivo-zelenom pravougaoniku koji siganlizira korisniku kako treba disati. Ikonicu prati tekstualna poruka.

 

Relaksacija app

Izborite se sa stresom uz korisne vežbe disanja za oslobađanje napetosti.

 

Aplikacija Tehnike Relaksacije pomaže korisnicima da kontrolišu dah, što direktno utiče na smanjivanje hipervantilacije, jeze, ubrzanoga rada srca, tenzije, anksioznosti i paničnih napada. Koristeći dve metode za relaksaciju koje služe za ublažavanje stresa, kod korisnika će se smanjiti telesna reakcija na stres. Vežba sporog disanja bi trebalo da se praktikuje u toku samog paničnog napada, ili bilo kakve nelagode kao neposredni tretman za anksioznost. Vežba dubokog disanja, sa druge strane, služi kao sredstvo za sticanje tehnike pravilnog, dubokog, abdominalnog disanja.

Aplikacija Tehnike Relaksacije se preporučuje svima, budući da ove metode mogu biti od pomoći, kako u svakodnevnim sresnim situacijama, tako i u ekstremnim situacijama panike i napada anksioznosti.

skinite Vašu aplikaciju za android na ovom linku

relaksacija app model 3d
Close Menu